miércoles, 5 de enero de 2022

~ ESTRELLA DE ALCOHOL EMOCIONES ~


 ~ ВУЛКАН ОД

ЕМОЦИИ ~❤
Го разгоре срцево
пламен од љубовни јазли горат по целово мое тело.
Ги зафати, сите мои
внатрешни органи.
Дел по дел,
мислиш пожар на сите страни.
Каде и да погледнам
гори, љубовта во мене.
Мислиш со фитил ме палиш додека по телово ме галиш.
Па со часови, не можеш
страста во мене,
да ја згаснеш.
Искри летаат од твојот поглед.
Жар од љубов со твојот допир..
Реков ќе молчам
и барем на миг
ќе го изгаснам
овој љубовен пожар.
Па ќе напишам нешто
во блага форма
просто без емоции.
Но како ?
Како, кога во мене
твојата љубов
од утро ме опи.
Ете и полноќ фати
трагите твои,
по моето тело светат како да си ме позлатил.
Се свети во мене
во милион бои,
како дијамант
со твојата љубов ме стори.
Ме стави во постела мека
и ме облеа со љубов
да ја памтам до века.
Што стори ?
Од скромната жена твоја
ја направи кралица
облеана во свила
од твојата слатка љубов мила.
Пред тебе стојам
и во очи те гледам.
А ти, како ѓердан со алтани зборови ми редиш.
Мелем си ми,
за душава моја.
Ах... колку сакам
да ти ја бакнам раката твоја.
И додека го слушам твојот глас
се претопив од љубов и страст.
Ноќ падна,
стапи темен мрак
срцево мое,
те довикува пак.
Ноќ си мине.
Зората ќе се зазори.
Тебе единствен мој
душава ќе ти се отвори.
Ќе биде уште еден ден
за ново славење.
Заедно ќе го пречекаме утринскиот сончев зрак.
Ќе ти долетам
во прегратка твоја пак.
Повторно ќе изговориш:
,,Те сакам принцезо моја".
Повторно ќе бидеш
Принцот мој, во сите
наредни денови без број.
Ќе прославиме, уште еден посебен ден,
ти ќе бидеш
мојот величествен.
Со тебе ќе се гордеам
и од радост срце ќе ми блика.
Дојди ми и дај ми ги
твоите усни врели
послатки од мед.
Твоето срце поголемо
и од планина цела.
Па изгаснија ја жедта во мене повторно со љубов врела.
Ајде да наздравиме уште еднаш
за љубовта наша.
Наполни ја со слатко вино
и оваа чаша.
Нашите тела, се споени во едно,
ништо на светов нема повредно.
Ќе славиме вака
до рани зори.
Љубов е нека пламне
и во нас повторно нека гори.
И да ја завршам,
оваа слика зошто во продолжение
ќе следува еротика.
Не, не сум јас безобразна поетеса твоја,
туку ја искажувам
реалната љубов моја.
Автор :
Билјана Ѓоревска
Biljana Gjorevska
СИТЕ АВТОРСКИ ПРАВА СЕ ЗАШТИТЕНИ !
❤~ ESTRELLA DE ALCOHOL
EMOCIONES ~❤
Quemó el corazón hasta el suelo
una llama de nudos de amor arde por todo mi cuerpo.
Los tiene a todos mi gente
órganos internos.
Parte a parte,
Crees que fuego en todos lados.
Donde quiera que mire
quema, el amor que hay en mí.
Crees que con un fusible me quemas mientras me burlas con tu cuerpo.
Pues por horas no se puede
la pasión en mí,
para apagarla.
Chispas volando desde tu vista.
Quema de amor con tu toque..
Dije que me quedaría callado
y al menos por un momento
Estoy a punto de apagarlo
este fuego de amor.
Bueno, estoy a punto de escribir algo
en una forma leve
simplemente sin emociones.
¿Pero cómo?
Como, cuando en mi
tu amor
Me despertó desde esta mañana.
Aquí viene la medianoche
busca el tuyo,
sobre mi cuerpo santo como si me hubieras hecho oro.
Brilló en mí
en un millón de colores,
como un diamante
con tu amor me hiciste.
Ponme en una cama suave
y me vistió con amor
para recordarla por años.
¿Qué estás haciendo?
De la humilde esposa tuya
Yo la hice una reina
vestida de seda
de tu dulce amor, cariño.
Delante de ti estoy de pie
y en mis ojos te veo.
Y tú, como un collar con palabras doradas, me ordenas.
Eres un grande para mí
por el alma mía.
¡Ah! todo lo que quiero
Déjame besar tu mano.
Y mientras escucho tu voz
Estoy abrumado de amor y pasión.
La noche ha caído,
caminar en la oscuridad
mi corazón,
Te está gritando otra vez.
Ha sido una noche.
El amanecer está por brillar.
Tú eres mi único y único
tu alma se abrirá.
Va a ser otro día
para una nueva celebración.
Juntos daremos la bienvenida al sol de la mañana.
Voy a volar hacia ti
en los brazos de los tuyos otra vez.
Lo dirás de nuevo:
"Te amo mi princesa".
Lo volverás a ser
Mi príncipe, en todos ellos
los próximos días sin un número.
Vamos a celebrar, otro día especial,
usted será el único
mi majestuoso.
Voy a estar orgulloso de ti
y de alegría mi corazón estallará.
Ven y damelos
tus labios están hirviendo
Más dulce que la miel.
Tu corazón es más grande que eso
y desde la montaña todo.
Así que calmaron la sed en mí otra vez con amor caliente.
Brindemos una vez más
por amor a los nuestros.
Llénalo con vino dulce
y este vaso.
Nuestros cuerpos, fusionados en uno,
Nada en este mundo es más valioso.
Así es como vamos a celebrar
hasta el amanecer temprano.
El amor es dejar que la llama arda
deja que arda en nosotros otra vez.
Y para terminarlo,
esta foto por qué en la continuación
lo erótico seguirá.
No, no soy tu poetisa grosera,
Solo lo estoy apagando
el verdadero amor mío.
Autor :
Biljana Gjorevska
Biljana Gjorevska
¡TODOS LOS DERECHOS DE AUTOR ESTÁN PROTEGIDOS!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ES UNA NUEVA

  Olga Naumovska Macedonia ES UNA NUEVA mañana Túneles de viento estrechos del desierto en sus cabellos jajaja Seduciendo orgullo se burló ...