miércoles, 23 de agosto de 2023

¡GRACIAS SEÑOR!

 Олга Наумовска

Македонија🇲🇰

22.08.2023год.

ФАЛА ТИ БОЖЕ!

Погледнувајќи низ призмата 

на животот ги открив стиховите

пакувани од живата вода на реката...

Мојот  ум жариште

на љубов,надеж и верба

оставени од Божјата рака

во изобилство без мера.

Зарем мојот ум е плодна почва

каде Бог ги посеал

добробитта и хуманоста

влегувајќи низ отворениот

 прозорец на мојот дух.

Во секој атом од моето тело

инспирацијата реки прави

и сѐ тоа во езерото

на мојата безвременска поезија.

Брате, убаво е, убаво е да се живее

хранејќи се од задоволството:

,,спокој и мир"

што Бог ни ги подава.

Не ја одбивај раката на Бог

Дали дарот е во мало 

или големо пакување,прими го со почит:

„Фала ти Боже што сум жив“

Од стихозбирката ,,Мојот сон"

автор:Олга Наумовска

Olga Naumovska

Macedonia🇲 🇰

22.08.2023

¡GRACIAS SEÑOR!

Mirando a través del prisma

de la vida descubrí la letra

empacado del agua viva del río...

Mi mente es un punto caliente

de amor, esperanza y fe

izquierda de la mano de Dios

abundancia sin medida.

Es mi mente un suelo fértil

donde Dios los envió

bienestar y humanidad

entrando a través del abierto

una ventana a mi alma.

En cada átomo de mi cuerpo

la inspiración que hacen los ríos

y todo eso en el lago

a mi poesía eterna.

Hermano es bueno es bueno estar vivo

Festín de la alegría:

"tranquilidad y paz"

que Dios nos da.

No rechaces la mano de Dios

Es el regalo demasiado pequeño

o envase grande, tómalo respetuosamente:\n

"Gracias Dios que estoy vivo"

De la colección de poesía "Mi sueño"

Autor: Olga Naumovska

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ES UNA NUEVA

  Olga Naumovska Macedonia ES UNA NUEVA mañana Túneles de viento estrechos del desierto en sus cabellos jajaja Seduciendo orgullo se burló ...