miércoles, 29 de diciembre de 2021

❤~ANTES DE AÑO NUEVO~❤

~ПРЕД НОВОГОДИШНА ~❤
Еве неколку предлози од мене.
Се надевам ќе ти се допаднат.
Ќе престанам да те сакам,
само кога глув уметник ќе го нацрта звукот на лист од ружа, кој паѓа врз стаклен под.
Еден ден ќе ме прашаш што избирам - животот или тебе. Јас ќе ти одговорам животот, а ти ќе се замислиш без да знаеш дека мојот живот си ти.
Погледни на небото, една од ѕвездите сум јас,
а сите други се мојата љубов кон тебе. Сакам да те допирам, да те гледам,
да ти го окупирам мозокот со мојата љубов.
Сакам да те мазам, пазам,
сакам само да те сакам на сите начини.
Кога ноќта се спушта, по небесата мрачен бакнеж ти испраќам мој безброј.
Ти си цел и исполнување на мојот живот.
Ти си срце кое ме љуби,
душа која ме слуша. Ти си рака која ме држи и снага која ме зајакнува.
Кога ти се отворени очите сакај ме,
кога ти се затворени сонувај ме,
а сега кога си покрај мене не заборавај ме.
Сонцето - за еден ден.
Месечината - за една ноќ.
Тебе - засекогаш.
Сватив дека скромноста е најсофистицирана форма за љубов.
На некој начин со овие скромни зборови сакам да ти докажам колку беше,
си и ќе бидеш важен засекогаш....
Како да ти кажам дека те сонувам со отворени очи.
Како со зборови да ти ја опишам најдлабоката тајна на моите чувства кои горат за еден нежен допир твој.
Ќе можам ли да зачекорам,
а да не се изгубам во лавиринтот на твојата трепетна душа во која се влегува низ две очи како сонца сјајни.
Ќе го научам ветерот да го изговара твоето име,
цветовите да мирисаат на тебе,
ќе го научам сонцето да милува како твојата дланка, звездите да сјаат како твоите очи.
Тогаш ќе бидеш насекаде околу мене. Убаво е да знам дека постоиш во мојот живот,
не се битни ниту овие ситни клометри,
ни од кога, ни зошто, убаво е да отворам очи и да знам дека си блиску.
Моето срце било болело, губело многу но никогаш не било заљубено.
Ти си ми единствен во кого се вљубив. Понекогаш посакувам да заврне дожд за да се потсетам на таа вечер кога заедно за рака чекоревне по дождот.
Понекогаш посакувам да пропече сонце за да те потсети на првата есенска средба и тие погледи кој и сега ги гледам пред моите очи. Понекогаш посакувам ветер да задува за да те донесе до мене и да ти кажам колку те сакам.
Те сакам бескрајно.
Нека и оваа година што иде со многу љубов, среќа, радост исполнета да ни биде.
СРЕЌНА НОВА 2022 ЉУБОВ МОЈА !
Автор:
Билјана Ѓоревска
Biljana Gjorgioska
Република Македонија 🇲🇰
❤~ANTES DE AÑO NUEVO~❤
Aquí hay algunas sugerencias de mí.
Espero que te gusten.
Voy a dejar de amarte,
solo cuando un artista sordo dibuja el sonido de una hoja de rosa cayendo sobre un suelo de cristal.
Un día me preguntarás qué elijo: la vida o tú. Voy a responder a tu vida, y te imaginarás sin saber que mi vida eres tú.
Mira al cielo, yo soy una de las estrellas,
y todos los demás son mi amor por ti. Quiero tocarte, verte,
para ocupar tu cerebro con mi amor.
Quiero acariciarte, cuidarte,
solo quiero amarte de todas las maneras.
Cuando la noche se está calmando, te envío mi innumerable beso oscuro a través de los cielos.
Eres el propósito y la realización de mi vida.
Eres el corazón que me besa,
un alma que me escucha. Eres la mano que me sostiene y la fuerza que me fortalece.
Cuando tus ojos están abiertos ámame,
cuando estén encerrados sueñan conmigo,
y ahora que estás a mi lado no me olvides.
El sol - por un día.
La luna - por una noche.
Tú - por siempre y para siempre.
Me di cuenta de que la modestia es la forma más sofisticada de amor.
De alguna manera con estas humildes palabras quiero demostrarte lo mucho que fue,
eres y serás importante para siempre....
Cómo decirte que estoy soñando contigo con los ojos abiertos.
Cómo describir con palabras el secreto más profundo de mis sentimientos que arden por un toque suave tuyo.
Seré capaz de intervenir,
no me dejes perder en el laberinto de tu pintoresca alma en el que entra por dos ojos como un sol brillante.
Enseñaré al viento a pronunciar tu nombre,
que las flores huelan en ti,
enseñaré al sol a acariciar como tu palma, a las estrellas a brillar como tus ojos.
Entonces estarás a mi alrededor. Es lindo saber que existes en mi vida,
Estos pequeños clómetros tampoco son importantes,
nunca desde entonces, nunca por qué, es lindo abrir los ojos y saber que estás cerca.
Mi corazón ha sido herido, perdido mucho pero nunca he estado enamorado.
Eres el único del que me enamoré. A veces desearía que lloviera para recordarme esa noche cuando caminamos de la mano después de la lluvia.
A veces desearía poder quemar el sol para recordarte el primer encuentro del otoño y esas miradas que veo ahora mismo ante mis ojos. A veces desearía que el viento soplara para traerte a mí y decirte lo mucho que te amo.
Te amo infinitamente.
Que este año que va con mucho amor, felicidad, alegría esté lleno de nosotros.
¡FELIZ NUEVO 2022 MI AMOR!
Autor:
Biljana Gjorevska
Biljana Gjorgioska
República de Macedonia

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ES UNA NUEVA

  Olga Naumovska Macedonia ES UNA NUEVA mañana Túneles de viento estrechos del desierto en sus cabellos jajaja Seduciendo orgullo se burló ...