martes, 21 de diciembre de 2021

❤~QUIERO ESTAR EN SILENCIO~❤


 

❤~САКАВ ДА ПРЕМОЛЧАМ~❤
Се што сакам со цело срце,
мора да го чувам во себе .
Знаеш ли колку многу си ми вредн.
Посебн, единствен,
незаменлив, драгоцен...!
И оваа ноќ катанци редам,
само да не те изгубам.
Единствено мое,
зрно бисерно во школка.
Те пронајдов во длабочината на морето.
Моето тело паѓаше на дното.
Како камен фрлен од непознат.
Ти толку силно блесна,
та моите очи не видоа друга убавина.
Во целиот морскиот свет,
само ти
беше највредното во моите очи .
Те чувам како во окови .
Те заробив тебе и себе.
Кинам синџири продирам во душава,
те погледнувам и повторно затворам се во мене.
Така ми било судено, најубавото да го чувам толку љубоморно,
само за мене.
Ах...
Да ги искачам овие планини,
што надвиснале над мојот грб.
Па да се исправам на моите две нозе.
Да ја истресам сета прашина која се наталожила на моево тело.
Та да се измијам во бистра вода,
да истечи целата нечистотија од моево тело.
Тогаш ќе те ставам како бисерен ѓердан околу вратов.
Твојот лик ќе ми го краси најубавото место ете тука околу вратот,
до вената на животот и смртта.
Ќе светниш душо моја,
со целиот твој сјај.
И не...!
Нема да се плашам да кажам:
-,,Тоа е мојата најголема љубов "
Секој нека знае.
" ТИ СИ МИ МОЈОТ
РЕАЛЕН СОН "
Автор:
Билјана Ѓоревска
Biljana Gjorgioska
Република Македонија 🇲🇰
СИТЕ АВТОРСКИ ПРАВА СЕ ЗАШТИТЕНИ!
❤~QUIERO ESTAR EN SILENCIO~❤
Todo lo que quiero con todo mi corazón,
tengo que guardármelo para mí.
Sabes lo mucho que vales para mí.
El único y especial,
¡Irremplazable, precioso...!
Y esta noche estoy poniendo en una pelea,
solo para no perderte.
Mi primera y única,
un grano de perla en una cáscara.
Te encontré en las profundidades del mar.
Mi cuerpo caía al fondo.
Como una piedra lanzada por un extraño.
Brillas tan intensamente,
Así que mis ojos no vieron otra belleza.
En todo el mundo del mar,
Sólo tú
era lo más valioso en mis ojos.
Te mantengo como en mis ojos.
Eso nos valimos tú y yo.
Estoy tomando cadenas, estoy perforando mi alma,
te miro y cierro todo en mí otra vez.
Así estaba destinado, lo mejor para mantenerlo tan celoso,
Solo para mí.
¡Ah!
Para escalar estas montañas,
lo que han colgado sobre mi espalda.
Bueno, déjame directamente en mis dos piernas.
Déjame borrar todo el polvo que ha puesto en mi cuerpo.
Déjame lavarme en agua clara,
que se acabe toda la suciedad de mi cuerpo.
Entonces te pondré como un collar de perlas alrededor de mi cuello.
Tu rostro adornará mi lugar más hermoso aquí alrededor de mi cuello,
a la vena de la vida y la muerte.
Tú brillarás mi alma,
con todo tu brillo.
¡Y no...!
No tendré miedo de decir:
- "Ese es mi mayor amor"
Que todo el mundo se entere.
"TU ERES MI UNICO"
UN SUEÑO REAL
Autor:
Biljana Gjorevska
Biljana Gjorgioska
República de Macedonia 🇲 🇰
¡TODOS LOS DERECHOS DE AUTOR ESTÁN PROTEGIDOS!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ES UNA NUEVA

  Olga Naumovska Macedonia ES UNA NUEVA mañana Túneles de viento estrechos del desierto en sus cabellos jajaja Seduciendo orgullo se burló ...